In de planning

Als afdeling van de BNMO hebben we een wat andere start gehad waarbij de nadruk lag op het begeleiden van collega’s en het ontwikkelen van programma’s daartoe. In het menu onder ‘programma’s’ kun je nadere uitleg vinden over de ontwikkelde programma’s die ook nu nog draaien.

Luisterend naar de collega’s, hun partners en hun kinderen zullen we zoveel als mogelijk daarop inspelen. Naast de draaiende programma’s hebben we nu twee programma’s in ontwikkeling namelijk ‘een kast vol’ en ‘Altijd trouw …. ?’

Het programma ‘een kast vol’ is in ontwikkeling naar aanleiding van het door Maaike Zeegers geschreven boekje met de gelijknamige titel. Het boekje is tot stand gekomen door samenwerking tussen de schrijfster, de Arq, de Nationale Politie en de BNMO. Door de afdeling Politie is opdracht gegeven aan het Piranha Theater om er een passend programma bij te maken voor ouders, waarvan er één PTSS heeft, met jonge kinderen. In de loop van 2021 zal dit programma beschikbaar zijn.

Altijd trouw … ?

Als mens onderga je door diverse stadia in het leven en niet alle zijn even makkelijk te doorlopen. Zeker niet als je een ouder hebt die geveld is door een beroepsziekte zoals PTSS. Voor de oudere kinderen, zeg maar van begin puberteit tot en met de jong volwassene, is eveneens een programma in ontwikkeling. In samenwerking met Florentine van Vollenhove is in 2020 een start gemaakt met de ontwikkeling van zo’n programma en we zullen zodra er meer bekend is een en ander nader toelichten.

Het jaar 2021

Het is nog niet te plannen wat we bedacht hebben voor het aankomende jaar, maar misschien dat de komende vaccinaties tegen Covid 19 ons gaat helpen om een echte planning te maken. Maar onze gedachten zijn het volgende:

DOM trekt erop uit.

Dienders op Motoren gaat een viertal ritten organiseren waarvan mogelijk een tweedaagse. Op dit moment wordt de planning gemaakt. Klik hier voor de website van DOM

Boottochten

In het najaar staan er twee of drie boottochten op het programma voor leden van de BNMO afdeling Politie. Gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje.

Museum en workshop

Ook willen we een bezoek brengen aan het museum voor valse kunst met daaraan verbonden een schilder en teken workshop.

Leden dag !!!

Natuurlijk komt er een grote leden dag met workshops, paarden, kngf, elkaar ontmoeten, wandelen en wat meer zij. Dit zal ergens in het najaar gepland worden.

Alles onder controle !

Natuurlijk gaan we door met de Yoga, hartcoherentie en spierspanningsreductie onder leiding van gekwalificeerde coaches.

Met de boot of met de fiets of beiden

Er zijn inmiddels contacten gelegd met de Eemlijn, een boot die baart tussen Amersfoort en Spakenburg vv. We zijn aan het brainstormen om een leuk evenement te plannen waarbij ook gedacht kan worden om tijdens een bezoek aan Spakenburg ergens een hapje te gaan eten, We houden u op de hoogte. Voor de link naar de ‘Eemlijn’ Klik hier